برندها
بر اساس حافظه رم

به علت انبار گردانی٬ سفارشات از شنبه ۲۳ فروردین ارسال می شود.
به علت انبار گردانی٬ سفارشات از شنبه ۲۳ فروردین ارسال می شود.
برندها
بر اساس حافظه رم
(از ۹:۳۰ تا ۱۸:۰۰)
(از ۹:۳۰ تا ۱۸:۰۰)
آپولند در راستای ماموریت سازمانی خود که یکی از آنها خرید کالاهای اورجینال و حتما معتبرترین گارانتی های بازار رو تهیه و به دست شما آپولندی های عزیز برسونه.
ترجیح ما در انتخاب گارانتی این است که وارد کننده کالا و گارانتی کننده کالا یکی باشد و بیشترین نمایندگی رو در شهرهای ایران عزیزمان داشته باشد و البته خوش نام در خدمات پس از فروش باشد.
یکی از این شرکتها که با سابقه بالا در زمینه واردات و خدمات پس از فروش در حال فعالیت هستن شرکت رادمان پاژ ارتباطات و شرکت رادمان تجارت مدائن (پاژ الکترونیک راد) می باشد.
در حال حاضر 33 شعبه در 18 شهر ، در سراسر کشور، زیر نظر مستقیم دفتر خدمات مرکزی شرکت رادمان پاژ مشغول فعالیت می باشند. مشخصات و ساعات کارایی این دفاتر جهت سهولت دسترسی در سایت درج گردیده است.
مراکز خدمات پس از فروش – رادمان کالا (radmankala.ir)
در ادامه منشور حقوق مشتری مرتبط با این شرکت محترم رو براتون میزارم که حتما دانلود و مطالعه بفرمایید.
شرکت رادمان پاژ ارتباطات در راستای تحقق چشم انداز سازمانی ، ارائه خدمات بهینه ،تکریم و آگاهی بخشی مشتریان، پیرامون حقوق قانونی خود ، بهبود رضایت مشتریان که همانا رضایت جان لایتناهی ست ، منشور اخلاقی ذیل را سرلوحه و راهنمای عملکرد خود قرار داده و به آن متعهد و ثابت قدم خواهیم بود :
در حفظ و نگهداری کارت گارانتی دقت لازم را بکار ببرید. کد فعالسازی درج شده روی کارت گارانتی بسیار حائزاهمیت می باشد.
به دور از هر گونه استثنایی کد فعالسازی برروی تمامی کارت های گارانتی درج می گردد،در صورت مفقود گشتن کارت گارانتی مشتریان از طریق ارسال پیام درخواست کد فعالسازی در واتساپ با شماره 09052273660 و ارائه مدارک مورد نیاز می توانند درخواست مجدد ارائه کد فعالسازی را داشته باشند.
مدارک لازم جهت دریافت کد فعالسازی:
تصویر کامل کارت ملی ( همخوانی کارت ملی و نام خریدار الزامی می باشد.)
چنانچه در شهر محل سکونت مشتری نمایندگی وجود نداشته باشد ، جهت سهولت پیگیری کالا ارسالی مشتری ملزم به یادداشت و حفظ مدل،سریال، و کد مرسوله پستی می باشد.
مشتریان جهت رفع ایرادات وارده که مشمول خدمات 18 ماهه گارانتی می باشد هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی کنند.
علیرغم رعایت بالاترین استانداردهای ممکن در تولید صفحات نمایش دستگاه ها ممکن است همچنان پاره ای مشکلات جزئی تصویری وجود داشته باشد. این مشکلات جزئی تصویری ، تا ثیری در کارآیی کالا نخواهد داشت ، بااین تفاسیر خدمات گارانتی برای صفحه نمایش به شرح زیر می باشد:
( لازم به توضیح است نقطه روشن یک نقطه سفید و یا پیکسل روشن واقع بر الگوی سیاه است، نقطه تاریک به معنای نقطه ای سیاه و یا پیکسل همواره خاموش بر روی هر الگوی سفید و یا روشن می باشد.)
سه نقطه روشن یا شش نقطه تاریک و یا مجموع هشت نقطه تاریک و روشن
دو نقطه روشن همجوار یا دو نقطه تاریک همجوار
سه نقطه روشن و یا تاریک در یک محدوده به قطر 15 میلی متر
نگهداری و استفاده ناصحیح و هرگونه آسیبی که موجب تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی شود. اهم این موارد:
آسیبهای ناشی از نوسان برق، نفوذ مایعات، ضربهخوردگی، شکستگی، قری، سوانح طبیعی، آتشسوزی و…
در صورتیکه در حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد شود، جبران خسارت وارده به عهده شرکت میباشد.
قوانین عودت کالا
درگاه پرداخت آنی
کاملا امن
تضمین اصالت کالا
واقعی!
پشتیبانی تا 8 شب
حتی جمعه ها
طراحی و توسعه توسط حامد صفری