شهادت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و همراهانشان را به ملت ایران تسلیت می گوئیم

سوالی دارید؟ تماس بگیرید
051-34027 داخلی 1
سوالی دارید؟ تماس بگیرید

آپولند در راستای ماموریت سازمانی خود که یکی از آنها خرید کالاهای اورجینال و حتما معتبرترین گارانتی های بازار رو تهیه و به دست شما آپولندی های عزیز برسونه.
ترجیح ما در انتخاب گارانتی این است که وارد کننده کالا و گارانتی کننده کالا یکی باشد و بیشترین نمایندگی رو در شهرهای ایران عزیزمان داشته باشد و البته خوش نام در خدمات پس از فروش باشد.
یکی از این شرکتها که با سابقه بالا در زمینه واردات و خدمات پس از فروش در حال فعالیت هستن شرکت رادمان پاژ ارتباطات و شرکت رادمان تجارت مدائن (پاژ الکترونیک راد) می باشد.
در حال حاضر 33 شعبه در 18 شهر ، در سراسر کشور، زیر نظر مستقیم دفتر خدمات مرکزی شرکت رادمان پاژ مشغول فعالیت می باشند. مشخصات و ساعات کارایی این دفاتر جهت سهولت دسترسی در سایت درج گردیده است.
مراکز خدمات پس از فروش – رادمان کالا (radmankala.ir)
در ادامه منشور حقوق مشتری مرتبط با این شرکت محترم رو براتون میزارم که حتما دانلود و مطالعه بفرمایید.

منشور حقوق مشتریان

شرکت رادمان پاژ ارتباطات در راستای تحقق چشم انداز  سازمانی ، ارائه خدمات بهینه ،تکریم و آگاهی بخشی مشتریان، پیرامون حقوق قانونی خود ، بهبود رضایت مشتریان که همانا رضایت جان لایتناهی ست  ، منشور اخلاقی  ذیل را سرلوحه و راهنمای عملکرد خود قرار داده و به آن متعهد و ثابت قدم خواهیم بود : 

  • رادمانی عزیز، ما در بخش خدمات پس از فروش باور داریم در “تعامل با مشتریان ” احترام ،ادب، تواضع و نزاکت رمز موفقیت ماست .
  • بر این باوریم که در ارائه خدمات ، مشتری “مهمترین اصل” است از این رو تمام دانش، مهارت و امکانات خود را جهت جلب رضایت مشتری به کار می گیریم.
  • باور داریم مشتریان “سرمایه واقعی” شرکت بوده و در ارائه خدمات کیفیت، سرعت و دقت را مهمترین وظایف خود می دانیم.
  • باور داریم تعهد و دقت در عرضه خدمات مطلوب به مشتریان ، از مهمترین وظایف ما می باشد از این رو در انجام وظایف خود با دقت و سرعت و پرهیز از هرگونه قصور تعمدی عمل خواهیم کرد.
  • باور داریم تمامی حقوق مشتریان محترم و حائز اهمیت است ،ما با استناد به قوانین و مقررات جاری و معتبرکشوری ، فعالیت و تصمیم گیری می کنیم.
  • باور داریم “کارکنان شایسته ” مهمترین دارایی سازمان جهت پاسخگویی به نیازها و انتظارات مشتریان هستند از این رو در به روز رسانی دانش و تکنولوژی در دسترس کارکنان بخش خدمات پس از فروش اصرار داریم.
  • باور داریم گرانبهاترین مبنای ارزیابی عملکرد ما ، نظرات و میزان رضایت شما مشتریان عزیز است.
  • باور داریم پیشنهادات و نقطه نظرات مشتریان راهگشای ارائه خدمات بهتر ما می باشد ، نقطه نظرات ایشان را ارج می نهیم ، به شکایات و مشکلات رسیدگی کرده و مسئولیت پذیری و پاسخگو بودن را وظیفه سازمانی خود می دانیم.

منشور حقوق مشتریان

  • حداقل مدت زمان ضمانت کالا، ۱۸ ماه می‌باشد.
  • مبنای محاسبه زمان شروع گارانتی برای کالاهای تلفن همراه و تبلت، زمان فعالسازی و حداکثر ۶ ماه پس از زمان اظهار واردات در سامانه جامع تجارت خواهد بود.
  • در صورت طولانی شدن زمان تعمیر دستگاه ، بر اساس زمان تعمیرات تعریف شده، نسبت به افزایش دوره ضمانت اقدام می‌گردد. به ازای هر هفته تاخیر (بیش از ۱۵ روز) در شرکت، یک ماه به دوره گارانتی افزوده می‌شود.
  • هزینه ایاب و ذهاب برای دستگاه‌های دارای عیب ذاتی، به عهده شرکت می‌باشد.

بایدها و نباید های گارانتی:

  • در حفظ و نگهداری کارت گارانتی دقت لازم را بکار ببرید. کد فعالسازی درج شده روی کارت گارانتی بسیار حائزاهمیت می باشد.

  • جهت فعالسازی تلفن همراه میتوانید از طریق QR کد ثبت شده روی کارت گارانتی اقدام بفرمایید.
  • به دور از هر گونه استثنایی کد فعالسازی برروی تمامی کارت های گارانتی درج می گردد،در صورت مفقود گشتن کارت گارانتی مشتریان از طریق ارسال   پیام درخواست کد فعالسازی در واتساپ با شماره  09052273660 و ارائه مدارک مورد نیاز می توانند درخواست مجدد ارائه کد فعالسازی را داشته باشند.

مدارک لازم جهت دریافت کد فعالسازی:

  1. تصویر کامل کارتن  (سریال و مشخصات دستگاه در یک عکس )
  2. اسکرین شات از سریال دستگاه (به کمک کد دستوری *#06#)
  3. تصویر فاکتور دستگاه (شامل مهر فروشگاه ، نام خریدار، مدل و سریال دستگاه )
  4. تصویر کامل کارت ملی ( همخوانی کارت ملی و نام خریدار الزامی می باشد.)

  • در حال حاضر 33 شعبه در 18 شهر ، در سراسر کشور، زیر نظر مستقیم دفتر خدمات مرکزی شرکت رادمان پاژ مشغول فعالیت می باشند. مشخصات  و ساعات کارایی این دفاتر جهت سهولت دسترسی در سایت درج گردیده است.
  • مشتری باید قبل از تحویل کالا به شعبات زیر مجموعه از تمامی اطلاعات شخصی خود کپی برداشته و هر گونه اطلاعات محرمانه و شخصی را از روی هارد درایو پاک نماید. در صورتی که حین فرآیند تعمیرات ،برنامه هاو اطلاعات شخصی مشتری از حافظه دستگاه حذف گردد ، مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.
  • چنانچه در شهر محل سکونت مشتری نمایندگی وجود نداشته باشد ، جهت سهولت پیگیری کالا ارسالی مشتری ملزم به یادداشت و حفظ مدل،سریال، و کد مرسوله پستی می باشد.

  • در تمامی شعب ، پس از دریافت کالا ،رسید پذیرش ارائه می گردد ، تحویل کالا صرفاً با ارائه رسید پذیرش امکان بذیر می باشد.
  • از روز هشتم پس از تاریخ فعالسازی در صورت خارج نشدن دستگاه از شرایط گارانتی،کالا تعمیر و بدون هیچ گونه هزینه ای عودت داده خواهد شد.
  • گارانتی صرفاً شامل سخت افزار، باطری غیر قابل تعویض توسط مصرف کننده و سیستم عامل می باشد رفع ایراداتی شامل تداخل نرم افزاری و حذف اکانت های نصب شده شامل: گوگل اکانت، شیائومی اکانت، سامسونگ اکانت و … مشمول هزینه می باشد.
  • مشتریان جهت رفع ایرادات وارده که مشمول خدمات 18 ماهه گارانتی می باشد هیچگونه هزینه ای پرداخت نمی کنند.

  • شرکت در قبال برچسب محافظ نصب شده به روی صفحه نمایش، در صورت تعویض گوشی یا قطعه مربوطه هیچ گونه مسئولیتی ندارد. در شرایط ابهام که نیاز به بررسی کامل صفحه نمایش وجود داشته باشد شرکت مجاز به حذف برچسب محافظ می باشد.
  • در صورت بروز مشکلات سخت افزای تایید شرایط گارانتی دستگاه پس از بررسی فنی و باز شدن شدن کالا مقدور می باشد.
  • چنانچه بس از بررسی فنی ، شرایطی شامل خارج شدن دستگاه از گارانتی مشاهده گردد ، مراتب با ذکر علت به اطلاع مشتری خواهد رسید.
  • در صورت تعویض کالا ارائه کارت ملی الزامی میباشد.
  • در شرایطی که نیاز به تعویض کالا (گوشی یا برد دستگاه) باشد ، مدت زمان گارانتی کالای جایگزین در امتداد کالا سابق در چهارچوب ضوابط و قوانین گارانتی به قوت خود باقی می باشد.
  • علیرغم رعایت بالاترین استانداردهای ممکن در تولید صفحات نمایش دستگاه ها ممکن است همچنان پاره ای مشکلات جزئی تصویری وجود داشته باشد. این مشکلات جزئی تصویری ، تا ثیری در کارآیی کالا نخواهد داشت ، بااین تفاسیر خدمات گارانتی برای صفحه نمایش به شرح زیر می باشد:

    ( لازم به توضیح است نقطه روشن یک نقطه سفید و یا پیکسل روشن واقع بر الگوی سیاه است، نقطه تاریک به معنای نقطه ای سیاه و یا پیکسل همواره خاموش بر روی هر الگوی سفید و یا روشن می باشد.)

  1. سه نقطه روشن یا شش نقطه تاریک و یا مجموع هشت نقطه تاریک و روشن

  2. دو نقطه روشن همجوار یا دو نقطه تاریک همجوار

  3. سه نقطه روشن و یا تاریک در یک محدوده به قطر 15 میلی متر

مواردی که شامل گارانتی و خدمات رایگان نمی‌شود:

نگهداری و استفاده ناصحیح و هرگونه آسیبی که موجب تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی شود. اهم این موارد:

  • جا زدن اشتباه سیم کارت یا مموری کارت.
  • شکستگی سوکت شارژ که براثر استفاده ناصحیح.
  • آسیب دیدگی ناشی از نوسان برق یا استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد از قبیل شارژر، هندزفری، کابل شارژ.
  • حرارت، ضربه یا فشاری که موجب ترک، شکستگی، تغییر شکل دستگاه شود و یا آثار ظاهری آن وجود داشته باشد.
  • بازشدن پیچ‌ها، دستکاری برد دستگاه.
  • تعمیر و یا دستکاری دستگاه توسط افراد غیر مجاز.
  • شماره سریال، قطعات یا تجهیزات از بین رفته حذف شده و یا تغییر داده شده باشند.
  • پلمپ گارانتی شکسته و یا تغییر داده شده باشد.
  • استفاده نامناسب از دستگاه و عدم رعایت دستورالعمل نگهدار.
  • آسیب‌های ناشی از نوسان برق، نفوذ مایعات، ضربه‌خوردگی، شکستگی، قری، سوانح طبیعی، آتش‌سوزی و…

  • پشتیبان گیری از اطلاعات گوشی بر عهده شرکت نمی‏‌باشد و مسئولیت آن بر عهده مشتری می‌باشد.
  • خرابی ناشی از نصب غلط یا اتصال نامناسب به وسایل جانبی باشد.
  • در صورتی‌که در حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد شود، جبران خسارت وارده به عهده شرکت می‌باشد.

  • هیچ گونه خسارتی ناشی از حذف هرگونه برنامه، اطلاعات یا رسانه ذخیره سازی خارجی متوجه شرکت نمی باشد.
  • خرابی هایی که ناشی از نصب نرم افزار های متفرقه باشد متوجه شرکت نمی باشد.
  • چنانچه دستگاه معیوب قبل از پایان ۷ روز کاری مراجعه کند شامل شرایط تعویض می‌باشد.

گواهی نامه‌ها و تقدیر نامه‌ها

سبد خرید

مشکلات تصویر

تصاویر ذکر شده در زیر به اندازه نگهدارنه تغییر اندازه داده می شوند. برای جلوگیری از غیر عادی بزرگ شدن و یا تار شدن عکس، سعی کنید تصاویر را با اندازه نگهدارنده خود مطابقت دهید.

بزرگتر
کم اندازه

همه تصاویر اندازه مناسبی دارند

توجه: همیشه این اتفاق نمی افتد،مشکلات را تا جایی که می توانید حل کنید.

فروشگاه
0 لیست علاقه مندی ها
2 مورد سبد خرید
حساب من